[ Diary " OF " Donald ]                                                               

In God We Trust 
I HAVE ONE DREAM...
Get change from the profession !

2007 年 1 月 11 日  星期四   晴天
 
 
主的道
 

今日暖返好多 <- 比前幾日

不過唔舒服就緊係覺得凍 D 嫁啦 <- 咁就要快 D 好返啦 <- 你想我都想

早會既時候聽左一個 Miss 既見證分享...

神提醒了我要把心中所有的交託祂;正如經上記著說 ...

" 應當一無掛慮,只要凡事藉著禱告、祈求和感謝,將你們所要的告訴  神。" (腓4:6)

Lunch 都有去福音週既活動,仲做埋 Gospel Ambassador <- Amen

放學就走左 lu...返屋企...返返下既時候寞會打左個電話黎

咁我就要返一返教會整一整音響果 D 野 la;一整就 6 點幾 lu

不過為神工作是理所當然的,我事奉也祂也是理所當然的!

頭先靈修既時候睇左一段經文 " 回答柔和,使怒消退;言語暴戾,觸動怒氣。 " (箴15:1)

加埋睇今日靈修既主題 " 掌握溝通以處理衝突 " 同埋 D 內容

更令我明白及知道神今日一整天對我也說著同一篇道;關係在主內修補了!Amen!




2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天
 
 
期待?
 

比琴日暖返 D 不過都係凍

返到學校都係早會、早讀咁...好想快 D 放學 <- 充滿期待

今日開始就係一連 6 日既福音週 <- 求主使用

Lunch 我有落去玩嫁...仲有行左去睇下 D 書、精品

哈...咁就過左半日 la <- 距離放學又近左 la

上 2 堂 HIST、1 堂 CHI...咁就放學 la <- 等到 la

好快就急急腳咁走左...依然充滿期待...直到 1 個電話 ~

唔駛趕唔駛急...這個期待已經唔存在 ~ 好好味既砵仔糕也看不出期待了 ~




2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天
 
 
安心?
 

今日好凍呀 >w<

我出門口既時候大埔只係得 7.8 oC

不過返到學校早會既時候又覺得冇咁凍啦 wo

可能係因為我著左件好多衫返去 la

好多同學仔問我有冇事...做咩琴日唔返學 <- thx

其實係因為我星期日真係好累,好 night 都訓唔著...

頭痛 and 十分累,so 決定比自己賴 1 日

上堂既時間都算好快就過曬...

FN 堂我掛住諗野 ~ 一個唔留神打破了 1 個特小玻璃碗 ~ 唉...

放學楊 sir 唔得閒,所以取消補課...不過我都冇即刻走...傾左陣計...

一直都好開心 <- 因為琴晚既一句話;加埋個留言

不過究竟咩事 ? 我只想開開心心說句話;是出了什麼問題 ?



 


 
暱稱: `' Don少||"
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

» Years 2008 Calendar

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
»  The New Diary
從此以後...
Travel
迎月 !?
中秋假期展開 !
就放假啦 !
»  Population 

»  To Search For ...

RSS Feed
« | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | ... | 345 | »
  
所以,要拿起神所賜的全副軍裝,好在磨難的日子抵擋仇敵,並且成就了一切,還能站立得住。 ( 以弗所書 6 : 13 )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann