今日暖返好多 <- 比前幾日
不過唔舒服就緊係覺得凍 D 嫁啦 <- 咁就要快 D 好返啦 <- 你想我都想
早會既時候聽左一個 Miss 既見證分享...
神提醒了我要把心中所有的交託祂;正如經上記著說 ...
" 應當一無掛慮,只要凡事藉著禱告、祈求和感謝,將你們所要的告訴 神。" (腓4:6)
Lunch 都有去福音週既活動,仲做埋 Gospel Ambassador <- Amen
放學就走左 lu...返屋企...返返下既時候寞會打左個電話黎
咁我就要返一返教會整一整音響果 D 野 la;一整就 6 點幾 lu
不過為神工作是理所當然的,我事奉也祂也是理所當然的!
頭先靈修既時候睇左一段經文 " 回答柔和,使怒消退;言語暴戾,觸動怒氣。 " (箴15:1)
加埋睇今日靈修既主題 " 掌握溝通以處理衝突 " 同埋 D 內容
更令我明白及知道神今日一整天對我也說著同一篇道;關係在主內修補了!Amen!
|