朝早真係唔多願起身...可能係仲未習慣返學既日子 la ~
返到學校...今日有早會 <- 因為好好天
之後返課室既班主任課要做咩...中大既問卷 <- 50 幾題MC...就連家長都要做
上堂都係對卷啦...不過真係好悶呀...加上我又累 la...so...
想快一點放學返屋企,不過返屋企之前要返一返教會 take 野
點知...一入教會就好幾個鐘,因為同牧師傾埋堂慶音控組既野
除此之外仲傾下計,分享信仰生命咁...讚美主!
神比左 e 個傾談我,加增了我事奉的信心!也給我加增了力量!阿門!
7 點左右走 lu...返屋企換衫出去報補習...um...咁就緊係唔係 only 報補習 la ^^ |