[ Diary " OF " Donald ]                                                               

In God We Trust 
I HAVE ONE DREAM...
Get change from the profession !

2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天
 
 
堂慶前夕
 

今日一早就比個電話叫醒左...因為要 D 音響既野

知道自己未訓夠嫁...不過已經訓唔返 la ~

食 Lunch...聽下詩歌...睇左陣電視...

1 點左右就出門口返教會預備聽日堂慶既野 lu

嘩...又要從 0 開始 set D 音響...不過有幫手都好 D

同埋今日既時間又多 D 呢...咁就唔駛趕頭趕命

不過 set 完...採排埋 D 程序之後天已經黑曬 la...仲好凍 >w<

返到屋企之後仲要整埋我地青年區既片...仲要做功課 <- 不過都係你幫我 ^^

今晚要早點訓呀...因為聽日真的是 1 整天

ps  願主保守明天的所有時間




2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天
 
 
阿門
 

星期五 la <- 咁聽日後日就唔駛返學啦

聽日、後日都要做堂慶既野 la

今日...累呀 ~ 因為琴晚掛住整少年區既片...so 成點先訓 ~

上堂都冇 1 野既...不過到左放學既說話訓練真係頂唔順...又累又悶 ~

之後好快返返大埔...再轉 KCR...已經用最快既路線嫁 la

食碗粉、行左陣街、玩左陣咁 ^^ 雖然時間唔係好長,不過都好似做左、玩左好多野咁 ^^




2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天
 
 
夢見我...可以嗎 ?
 

朝早真係唔多願起身...可能係仲未習慣返學既日子 la ~

返到學校...今日有早會 <- 因為好好天

之後返課室既班主任課要做咩...中大既問卷 <- 50 幾題MC...就連家長都要做

上堂都係對卷啦...不過真係好悶呀...加上我又累 la...so...

想快一點放學返屋企,不過返屋企之前要返一返教會 take 野

點知...一入教會就好幾個鐘,因為同牧師傾埋堂慶音控組既野

除此之外仲傾下計,分享信仰生命咁...讚美主!

神比左 e 個傾談我,加增了我事奉的信心!也給我加增了力量!阿門!

7 點左右走 lu...返屋企換衫出去報補習...um...咁就緊係唔係 only 報補習 la ^^



 


 
暱稱: `' Don少||"
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

» Years 2008 Calendar

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
»  The New Diary
從此以後...
Travel
迎月 !?
中秋假期展開 !
就放假啦 !
»  Population 

»  To Search For ...

RSS Feed
« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 345 | »
  
所以,要拿起神所賜的全副軍裝,好在磨難的日子抵擋仇敵,並且成就了一切,還能站立得住。 ( 以弗所書 6 : 13 )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann