琴晚比較早就訓左...難得難得
今朝又唔多願起身 ~
因為要出去 take 我 18th 既身份證
火炭果間入境處又收得早 wo...星期一至正收 4:30 pm / 星期六 12:30 pm
so 我只可以係星期六先可以有時間出去 take
其實真係唔多想出門口嫁 ~ 好想留係屋企...咁當然最後都有出門口 la!
自己 1 個出去、自己 1 個返黎 <- 雖然火車、周圍都好多人,不過我覺得好靜
食完 Lunch 就返左屋企訓教...一訓就 2 hours 左右 la
起身之後就做功課 la...食飯...返教會開組...就係咁...
|