一早要返學校同 Miss 傾一傾謝師宴既野
真係好耐都冇咁早返學校 la...
今日一連氣做左好似好多野
班採排惜別會既野、傾謝師宴、通知各班主席/副主席、通知各班 FN 同學上堂安排
嘩...好似好多野;阿門!神給了我 "可以" 完成的能努力!
放學...圍圈傾下計、講下笑咁就成個 Hour la...之後打排球
諗諗下...好似自升左上中五之後都冇 try 過同成班上年同我共事既 Prefect 玩
返屋企既時候係車到訓著左 ==
ps Hope!今日既你同我可以一直都係咁開心
記住下面 e 一隻歌 <- 有意思嫁!
|