[ Diary " OF " Donald ]
今日 late 左出門口...
不過冇 late to school <- 感謝主!
最後 1 堂 FN 堂今日上埋 lu
我地考左 FN 既 Mock Exam > 影相 > 食英姐買比我地既野 ^^
成個小息都係 FN Room...落返班之後先發現出了點事...
主...求你拖帶我,指教我應當如何作這事...
我感到十分累 ~ 頭痛痛痛 ~
ps 言語確實是重要的,言語能解決事情,但也能傷害人
應該要早 D 出門口...不過...都唔係早左好多 ^^"
朝早既早會 Mrs Lee find 左我做分享
2 個人分享...真係好特別...原來唔係特意咁安排...
係上年 2 大學生組織既 Head Prefect (即係我) 同 學生會主席
感謝主!係主令我得著成長、得著努量!
ps 以好行為來叫人把榮耀歸給我們天上的父上帝
今朝想出門口返學既時候唔知做咩...
唔多舒服 ~ 不過...讚美主!之後都冇事
要做既野好似排曬隊咁...但也為此感謝主給我有工作的能力
Lunch 開會真係好快就開完,因為傾既野唔多 ^^
放學就去左 find Mrs Lee 傾傾個講稿
返到黎仲要改改份野...頭痛... >w<
諗起聽日變左有 4 堂 Maths ~ 真係唔知比咩反應好 ~
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋