今朝未訓夠就要起身 la ~ 起身之後都冇咩精神 ~
不過上左車之後 D 精神就開始返黎
今日去 Mum 果邊拜年 <- 好齊人呀
係酒樓成 table 都係野食,多到食唔曬 <- 好飽好飽
之後去左大舅父屋企同 D 表姐、表妹玩大富翁
好耐冇 try 過我地咁多表兄弟姐妹一齊玩
玩完就走 lu...因為大家都累啦
但係...我一家同埋二表姐就去左行街、食野 <- 我買左個 SONY 耳筒
再去左 KFC 食埋先走...上車就有機會訓 Zzz
Night 係屋企食魚生 <- 已經好幾日冇係屋企食 Dinner la
ps 睇上面既野好似好開心咁...其實都係既...
只係心裡...對 " 冇興趣同你講野 " e 句說話...唔多開心 ~
|