[ Diary " OF " Donald ]                                                               

In God We Trust 
I HAVE ONE DREAM...
Get change from the profession !

2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天
 
 
年初三
 

今朝未訓夠就要起身 la ~ 起身之後都冇咩精神 ~

不過上左車之後 D 精神就開始返黎

今日去 Mum 果邊拜年 <- 好齊人呀

係酒樓成 table 都係野食,多到食唔曬 <- 好飽好飽

之後去左大舅父屋企同 D 表姐、表妹玩大富翁

好耐冇 try 過我地咁多表兄弟姐妹一齊玩

玩完就走 lu...因為大家都累啦

但係...我一家同埋二表姐就去左行街、食野 <- 我買左個 SONY 耳筒

再去左 KFC 食埋先走...上車就有機會訓 Zzz

Night 係屋企食魚生 <- 已經好幾日冇係屋企食 Dinner la

ps  睇上面既野好似好開心咁...其實都係既...

      只係心裡...對 " 冇興趣同你講野 " e 句說話...唔多開心 ~




2007 年 2 月 19 日  星期一   晴天
 
 
年初二
 

第 2 日去拜年

琴晚成點先訓...今朝 8 點左右就要起身啦 ~

同以往一樣...都係咁既行程

飲早荼 > 上伯父屋企 (玩、食、訓 ) > 睇煙花 > 返屋企

搞到好 night 都未走...都 11 點幾

不過又真係唔覺時間咁就過左去

走之前 D 大人係出面債計...我就係細佬到玩 msn

比人問我做咩咁得閒 ^^" 傾下講下,開心笑下都好呀!thx

ps 嫲嫲成日都同我地講一句說話..." 要比心機讀書呀!香港第日係你地世界! "




2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天
 
 
年初一
 

中國傳統既新年...好特別

1. 就緊係有利是啦

2. 可以見曬 D 親戚

好...講返今日先...

朝早諗住 8:45 先起...點知...7 點都未到就醒左

最後 8 點左右就起左身啦

因為早 2 日已經返左教會 set 好左今日要用既野... so 今日可以 late D 先返

崇拜好早就完...我地好快就執好曬 D 野...走得

之後返左屋企一陣就出去姑姐屋企

哈哈!姑姐除左比利是我之後...仲送左部 MP4 比我 <- 感謝主

仲有好多野食呀!多到...真係好多...仲好好味!

ps  我與你有分我與你嫁咩 ?  我 + 你 = 我地



 


 
暱稱: `' Don少||"
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

» Years 2008 Calendar

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
»  The New Diary
從此以後...
Travel
迎月 !?
中秋假期展開 !
就放假啦 !
»  Population 

»  To Search For ...

RSS Feed
« | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | ... | 345 | »
  
所以,要拿起神所賜的全副軍裝,好在磨難的日子抵擋仇敵,並且成就了一切,還能站立得住。 ( 以弗所書 6 : 13 )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann