已經唔習慣咁早起身返學 ~ 成日都好累 ~ 仲有小小 "wing" "wing' o地 ~
返去對 HIST、FN...成績都冇大問題 <- 感謝主!
哈!FN 對完卷之後仲有好一段時間先到小息...
Miss Luk take 左好多野比我地一路食一路等小息 ^^
之後...即係最後果堂...有週會 wo <- 奇怪 ?=?"
原來都係講會考同中六既野...仲有宣佈左原校生升中六收幾多分
ps 跟從神的指引!now 先考好個會考!
pps Everyday 都補習...感謝主!感謝主為我預備這個天使 ^^
|