人能掌握的只是很有限;只有神能掌握一切!
就好似教會既音響器材咁...成日都要去睇大夫
今次就壞 e 樣、上次又壞果樣...次次都有唔同既問題 / 壞唔同既野 ~
我們要多加的禱告!因為一切也掌握在我們的大牧主耶穌基督的手裡!
God ! Apart Form YOU , I Can Do Nothing .
今日仲有第 2 樣野幾特別...
就係我地循道衛理聯合教會各堂所舉行 " 影子投票 "...即係我地 1 人 1 票選行政長官...
我地循道衛理宗有 2 名選委代表,今日投票既結果就會經佢地去投下一屆行政長官
我都有去投呀!因為我已經夠 18 th ^^
|