今日一早就比好多個電話響醒左 ~ 不過我冇聽...
未訓夠就起身...個人仲好累 ~ 仲好似訓緊咁 ~ but 又訓唔返 wo ~
個人醒曬之後我就繼續琴日未完既溫習目標 <- 宗教科
食完 Lunch 之後仲返左去教會...有個同工佢都係會考考過宗教
加上佢又係教牧同工...咁我就緊係去左問有關 CE 宗教科既野啦
Luana 同我一齊做左幾題會考題,不段咁引導我點去答 D 問題
到有 D 位同聖經既 教訓、事件、人物...有關既地方
佢用口同我講 1 次...咁可以補充返我唔知既野...又可以比我了解多 D
咁唔覺唔覺...就係教會 2 個幾鍾 la <- 感謝主對我既幫助同帶領
之後我返左屋企就唔係即刻再溫習...因為都已經有點累 la
開左部 Computer 設計左 AVC 既 ID card <- 用左 30 min 多 D
ps 溫到 now 接近 10 點...已經好累...停停手...聽日再繼續...
pps thanks God to lead all of the things to me
|