唔知係唔係因為琴晚夜訓...今日個頭有 D 痛 >w<
下午有幾次想過再訓一訓...不過最後都訓唔著 ~
雖然頭痛...不過我都有繼續溫習...縱使不多...但都算有 <- thanks God
My sister 放學返黎之後我就同佢出左去行街...
佢 buy USB 手指...而我就 buy 左件衫...之後去左味千食下午荼
唔覺唔覺就出左去 2 個幾鐘...個頭真係好痛呀 >w<
溫埋小小野之後今日要停手...留返聽日再溫 <- 要早點休息
ps ...敬畏耶和華你的神,謹守他一切律例誡命... (申6:2)
|