今朝 9 點先食 Breadfast...食完就出發去雞村再食 Lunch
真係一點也不想食...食完 Breadfast by 2 hours 就食 Lunch
之後就去長隆果個樂園到玩...真係好多野玩...我地接近成日都係果到
我都有玩機動遊戲,當然冇玩果 D 咁勁既 Games 啦
不過我都已經突破左自己,玩多左 D 我之前唔玩既 Games
仲有去睇果全亞洲最大果個 4D 影院...3D 就睇得多,4D 都係第 1 次
then 仲有個睇特技既表演,都勁好睇嫁...個效果都唔錯 <- 2 個都係30 min
Night time 食完 Dinner 之後就去睇馬戲表演...e 個長 la...足足 2 個多小時
都幾好睇既...動物就有 monkey、象、豬、馬、斑馬、河馬、熊、猩猩、唔知咩 bird、白老虎...
大約係咁多啦...其實好似仲有既...不過記唔起 ~ D 動物 好得意...
睇完就緊係返酒店 la!好肚餓呀...so 就成班走左去食宵夜 <- 真係好平
返黎既時候先見到你...1昶既時候 try 過 call 去你...不過唔知你幾多號 room ^^"
ps 天氣又唔錯 wo 唔太熱...又唔太凍...有小小涼...都幾舒服!感謝主!

|