Today 同左 Mum 出左去旺角中國旅行社 take 新既回鄉 ID
終於可以做堆返大陸個關口既自助過關系統 la <- 其實係因為上次去旅行過關既時候唔記得左
之後就係旺角行左一陣...只係一陣...旺角人多車多...仲好熱 >w<
so 都係返到黎大埔先食 Lunch <- 舒服好多
到咁上下就返左屋企睇 " 大清小說.一生為奴 " <- 佢冇啦啦轉左時間 ~
佢一連氣做左 2 集...咁我就要一連睇 2 集...可能係因為同類既歷史已經睇過幾次...so 有 D 悶
加上歷史片 e 家野來來去去都係咁...冇咩驚喜 <- 歷史始終是歷史,冇得改變
ps 睇歷史片係可以比我從中了解前人既經歷,吸取其教訓,用於自身是不錯的! |