咁就到左最後 1 日上堂既 1 日啦!時間唔覺唔覺就過左...
諗返係 STCC 第 1 日上堂好似唔係好耐之前既事
成日都幾輕鬆、幾開心 <-唔係冇令我唔開心既事,而是因有神!Amen
今日上既堂都好似過得特別快...加上係上半堂、玩 / 傾計 / 影相又半堂
大家都好興奮咁係咁影相影相同埋影相
我都同 Emperor Ho 係小息、Lunch 去左好多地方 and 同左唔少人影相
放學既時候睇左 何 sir 寫比我地班既一刲信...有點感動 <- thx Mr Ho
之後 何 sir 比左 1 刲信我...不過唔係佢寫...就連佢都唔知係邊個比我...
我腸左...好感動 / 開心 原來係 Mr Wong 寫比我既...
Mr Wong 多謝你對趨在信仰上的鼓勵!多謝你!
大家都走既時候...我同幾個同學去左補 Mr Yuen 既 GEOG...5 點幾就走 lu
ps Mock Exam is coming , I must try my best to my best!
Jesus...Please assist me! |