終於畢業啦!f.4、5 既 stcc 生活就咁就完左...
6 月 1 日係我 1 個階段既結束;也是我另外 1 個階段既開始
結束了的階段...有些要 " 失憶 "...但有更多的要 " 回憶 "
另外 1 個階段...相信會更精彩 <- 因有神
畢業禮完曬之後就去左操場...有野食...不過我都冇咩點食過...
因為掛住同 D 老師、同學影相 ^^ 仲不斷咁傾計影相傾計
多謝你們的鼓勵...仲有家嗚金句卡!2 年就咁就過去左...快樂既時間過得特別快
Maggie 同你影相好深刻...可能係終於同你影左相 <- 記得之前講左幾次...最後都影唔到
你要努力呀!要記得..." 信心!信心!信心 !" ^.<
我好少係 Diary 打埋人名出黎嫁...但我深信你係得嫁,so 值得一打! |