真係唔多鍾意星期日早上的那種趕法...
其實早 D 起身係可以解決 e 個問題...但又唔想早起身 wo ~
返到去崇拜既時候, 唔知點解覺得今日既敬拜詩歌唔似敬拜詩歌...似唱 K 咁 ~
是幼稚園畢業生主日的今天, 竟然 1 個畢業生都冇 ~ 情況有點奇怪似的 ~
不過重點也是聽道的時候, 因為返教會好重要既元素就是聽道 <- 聖經的真道
崇拜之後都係一家人加埋 D Uncle, aunt 去飲茶 <- 勁呀 ! 1 張 12 人既 table 坐左 15 人
e 班 Uncle, Aunt 真係咩都講得一餐, 不過最重要既係開心 ^^
當佢地講得好開心既時候...有時我會覺得, 同佢地一齊真係好開心 and 安心
始終佢地都係睇住我大, 是有好深的感情 ! 起碼 e 樣野係其他地方都好難尋見...
之後又一齊去左 City Chain 買錶, 皆因有 Uncle 下星期 60 大壽, 我地會同佢慶祝
不過最搞笑既都係佢地買既過程...有講有笑, 搞到間野即時熱鬧起來 ! 最後最左 3 隻錶
買完都仲未散...去左 Double Star 食 tea...事實上真係仲好飽, 因為飲完茶都冇 1 hour ~
食完就真係散 la ! 我同 Dad 去行左好多電器公司睇機頂盒 <- 高清就黎係大埔正式廣播啦
ps 聽日就開始返全日 la ! 唔知今晚早唔早到訓呢... |