Yesterday Night 發左個夢, 夢見...
一幕幕與前度相處的片段, 有的似曾相識, 但有點卻從未見過
醒左之後, 收到個 Call 話多野做, 睇下我可以唔可以早 D 返去 wo
咁我見自己今日又要早點走, 咁早 D 返去做野都好合理呀
So 縱使見到出面怎麼的大雨, 也冒著雨去返工, 結果...又唔係好濕 wo
皆因都係上車同落車為主, 行既只係好少路...
仲要感恩既係...當我上左車既之後, 先見 near line 既接駁車黎左
不過都上左車, 算 la, 都係貴少少即 ~ 點知落車之後剛好趕得上另一車上
果時先知, 如果我搭那接駁車, 就實要等下一理車, 但 now 不用 <- thanks God
返到去, 今日唔駛出去睇小朋友, 只係 need to stay in office and enter the data
仲有既就係影下印所咁 la...講真, 咁樣真係都幾舒服嫁 !
6 點閃人, 因為約左 Esther, Emperor have a dinner...Esther 今個月就走 lu
係移民呀...咁我地未係佢走之前同佢出黎聚一聚...去左食壽司
除左食之外, 我地當然有不斷咁講野 la ! 講下以前係 school, prefect 既野
之後仲去左照貼紙相, then by MTR...返到屋企都已經 12:30am 有多 lu
ps 同以往既 朋友 + 同學 細數當年, 都真係幾得意嫁 ! 仲好多好笑野 ^^ |