都唔知點解, 訓既時間同之前幾日都一樣, 不過今日仍然很累 ~
But 點解累都好, 都係要起身嫁 la ~ 要返工 a ma
返到去接左 D 小朋友, 之後就同個宣教師一齊出左去 Lunch
傾下傾, 食下野...最重要既係唔趕, 可以慢慢食 a ma, 咁既生活真寫意
食飽飽就返去做野 la, 先係影卷, 因為 D 小朋友考試要做卷
不過佢地今日真係做得好慢, 明白英文對佢地唔係唔吸引...
就算我明, 都要迫佢地做, 因為要考試 a ma ! 真係教到想死 ~
教完之後就好似做左幾個 hours exercise 咁 ~ 體力嚴重消耗 ~
係 office 休息左一段時間, 其實唔止休息既, 仲有研究好多仲未做完既野點分配黎做
走既時候係好累, 不過唔知點解我又唔想訓...成個人好似呆左咁 ~
ps 聽日可以返 later 一點, 希望可以休息返夠精神 la ! |