試就咁就考完 la, 咁都意味著今個學年已經完成了 la !
辛苦了 30 個星期, 其實主要都係趕 Assignment, Project 既時候最辛苦 ~
but 已經過左 la ! 好好咁休息一會, 再努力, 再來迎接未看見的挑戰 !
來講講今日考試過後的時候...
當大家都考完既時候, 同樣的停了在 Hall 前, 預備去食飯...
點知, 就係研究去邊食都足足停左 3 次, 可能係考完試令大家都心情輕鬆了
終於一班人分開了 2 邊去食, 皆因各有喜好, 有的想唱 K, 又有的想食飯
最後我也選擇了較多人選擇的 "食飯團", 結果行行下入左 KFC, 大食了一餐 ^^
大家就好似好耐冇見過咁...7 嘴 8 舌, 完全冇停位, 真勁!也許以後再沒多機會相見 ~
食飽飽, 真係好飽!十家都見累 la, 返屋企休息 la
本來我也是這樣想, 點知...電視做緊行政長官答問大會直播, 咁我緊係睇 la
悶 ? 我又唔覺 a...可能我已經習慣了, 愛上了吧 !
最想不到的是, 竟有位平時不多傾談的朋友留意到, 我喜歡這些看似悶蛋的課題
所以話呢...有時最好既朋友都唔係最好既朋友, 最唔好既朋友都唔係最唔好既朋友 ^^"
|