早起呀!7 點 15 就要起身...
今日要返救主堂...同 D 小朋友對功課、教教他們...2 個鐘
之後食 Lunch...食到好飽呀!之後就開始眼訓 la ~
加上係坐係 office...就更加眼訓 ~ 真係好難頂 ~
最後決定先出買左部份下午 Christmas Party 要用既餐具 <- 行一行
then 再去做做運動...希望出身汗之後會精神一點...
再之後就去 take Cake x2、pizza x2 <- 要分 2 次先 take 得曬
經過一連串基本上冇停過既活動之後...果然睡意全消 ^^
e 個時候已經 4 時許了...又係時候要預備好各樣野食比 D 小朋友開 Party la!
係 Kitchen...又煮、又整串燒...仲有開薯片 <- 係一路食果隻 ^^"
先黎個大合照...之後先開餐 <- 我將我份 Pizza 落左超多芝士粉 <- 超好食!Yeah!

D 小朋友仲好熟識咁...唱曬成首 Ocean Park 既 Christmas Song <- 超搞笑
黎到聖誕 Ocean Park有咩野玩
ONE 冰雕王國
仲有好多飄雪Falling down
黎到聖誕 Ocean Park有咩野玩
TWO Ice Skating Show
ONE 冰雕王國
仲有好多飄雪Falling down
黎到聖誕 Ocean Park有咩野玩
THREE 飛天大聖誕樹
TWO ice skating show
ONE 冰雕王國
仲有好多飄雪Falling down
開完 Party 我地返左 Office 吹水...一吹就 1 個多小時...
講無聊野、講聖誕既節目 (有飯食)、仲有 Methodist History
最重要既係...下年開始有人工加!<- 對我而言也有益處 ^^
|