喜樂!因有神...我的日子變得喜樂!
平安!因有神...我的心靈變得平安!
禱告!因有神...聆聽我們一切需要!
敬拜!因為神...是配受一切榮耀的!
當我要面對前路的時候,我相信我的日子如何,力量也必如何...
" 我靠著那加給我力量的(即是上帝),凡事都能作!" (腓4:13)
今日係聖餐主日...下個星期日就係聖誕主日崇拜啦...距離我既生日又近左 ^^"
今日崇拜講 哈巴谷 e 個人...
佢凡事都向神禱告...我也要好好學習像這樣!一切由 思想神話語 開始吧!
我已經開始習慣係 e 度既教會生活 <- Thanks God Leading
願上帝指引我當行的路...我相信係我生命中的每一個小節也是上帝美意的安排!
正因上帝不斷的帶領...使我每天也在祂的恩典、愛中成長 ^^
ps 今日又從同學手上收集多左 Sem A 既相左...放左係我相簿...
http://photo.qooza.hk/donald1225 > Sem A [2007] |