今日比賽啦~~~
table tennis~~
一早就返了工.....
個AM泥了...傾了幾句就唔理佢了~~收工
比賽呢....好辛苦...
又抽筋又仆街><
不過最後都入到四強…
但係...d對手係一d好鬼好波既人...點有勝算丫=-="
唉..都係到時先算...
左右手可能係仆街既時候整親....痛死@@