| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 9 日 星期五  |
2010 年 6 月 29 日 星期二  |
| ll Taiwan 5日遊 ll |
分類: 未分類 |
ll Taiwan 5日遊 ll 6月24-6月28 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 第一曰 "" 第一日 大家搭 bubu 去機場 2 台灣d 空姐 .&wsp......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-06-29 08:35 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 20 日 星期日  |
| 老ba子~父親節大快樂!!! |
分類: 未分類 |
今天~是我老ba子的大日子 @.@" 父親節快樂 ! 也就是...他又老了 =...= ( 看著他的背影.....真的...老了........ 雖然有時會不怎麼喜歡他...因為某d原因...... 不過...都係希望佢活耐d ^^ 佢5發顛哥陣的確係一個好老豆!!!!! ) |
| 發表時間:2010-06-20 12:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 20 日 星期日  |
| 2010-06-20 |
分類: 未分類 |
我受够了等待你所谓的安排
说的未来到底多久才来
我想依赖而你却都不在
⋯⋯一个人假日发呆找不到人陪我看海
我在幸福的门外却一直都进不来......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2010-06-20 12:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 5 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2010-06-05 07:40 PM |
2010 年 6 月 4 日 星期五  |
| 要考試了.....明天就是最後一天了..... |
分類: 未分類 |
今日 係5錯ge一日 ^^ 堂堂自修...訓教 @.@" 今日ge第一堂 數學----少陽兄話最中2 ge係我地班S.M.2.C 成績又好 . ( 雖然上課好多人訓曬 @.@" ) 不過佢話上我地班成日都係好開心的 ^^ 我發奮...最近數學堂都沖出去+分 嘻~ ( 幚埋菜菜 . 蘇大包 + ) 之後就陪菜菜去攞錢 . 去左紅街市食lunch~( 傾左好多心事........我還是.......放不下.......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-06-04 05:24 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 25 日 星期二  |
| 桃學 |
分類: 未分類 |
Today....3條友仔桃課了 爽YY 不過無咩野做........2個FD話5想番學 米一齐5番 @.@" 之後係菜菜屋企Hea ..... 上Taobao買衫.....再出街買衫 @.@ 買左2條P帶.....一條我GE . 一仔買比老公猪的 ^3^ 不過今日幾個女人圍埋一齐.....緊係吹水........ e+.......唉~個班........ 只係唸到........上到高3........
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-05-25 10:01 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 21 日 星期五  |
| 美白!!! |
分類: 未分類 |
檸檬+番茄
用檸檬作原料有多種美白方法。最有效的莫過於衝調一杯美味又有美白肌膚作用的鮮果汁。檸檬含有豐富的維他命C,有抑制黑色素產生的作用,多飲能幫助皮膚對抗紫外光。另外,番茄則有降血壓、清熱解毒之效。兩者混合加上適量的蜂蜜調味,便可發揮排毒美白的效用,對預防色斑很有功效。
蘑菇
蘑菇營養豐富,富含蛋白質和維生素,脂肪低,無膽固醇。食用蘑菇會使女性雌激素分泌更旺盛,能防老抗衰,使肌膚艷麗。
銀......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-05-21 03:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
2010 年 5 月 17 日 星期一  |
心已碎......  |
分類: 未分類 |
終於明白.....什麼是( 心痛 ) .... :'( 當你听見....自己心愛的人對你說...... -------想點
------ ----夠了!
----------- --壓力好大
----------------無心機哄你了
的時候............. 心就如被斯裂般的痛.............. 眼淚..會不斷流出........控制不了了.......好痛...真的好......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2010-05-17 06:19 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 43 | »
|