打"風"先黎落雨.......5通連個天都"中2"我 ^____^
[ 5洗番學 ><]
爽 Y Y ^----^
最近無野好打@.........=_____________=
日日都係咁過 =3=
日日番學...........哈~吹水多 ^^
日日同D FD開早餐party ^________^
But.........唸起......英文 同 會計........
就真係o曬嘴 =_________=
都.......5係教ge + +
屎忽KinG 口 upup就算了.....之後就叫你番去背 听日小測...... =口=" [ 你教左啦 =____=]
會計.......牙sir.......你講左野啦 =___= 咁d格式係點 -__________- [ 好彩係出邊學過姐 =3= ]
沉日都算黑仔啦!!!!!!
會話黎左個新Miss.........佢話要寫張野介紹自己.......
好!!!!!!! 寫得超快...........搞掂 ^^ 因為英文生字识5多個.....哈 ><
點知...........個Miss行過........UP左我個名.....[ 睇到我GE介紹 =3= ]
what up =口=" 無啦啦叫我出去講比全班听 =口+
下......................................................................................
= = 我個名[ LilY ]易叫姐..........都5洗叫我架 + +"
不過 >,,,,< 哩個miss 5錯.......過後有同我講 : " 你講得好好 ^^ "
不過我會話好似5係佢教 =_______= [ 今年會話分班上 =__=" ]
之後...英文堂........又比人抽.......個Miss 睇住我抽我......頂......做咩抽我 =_____=
比FD放流料 =____________= 樣衰爆.......+ +"
沉日MY BabY[ DoG ]..........又生左 =_________=
因為年幾GE關係........生得一只........
希望只小BabY健健康康啦 ><
今次........小BabY....終於5洗..............有人要啦!!!!!!!!!! ^^ [ 牙妹個fd要左>< ]
上次生d BabY........比左 我D FD 琪琪獸 & SKY ^^
只要听到只BabY 有叫聲.......我就會笑......會放心 ^^
小BabY 你要健康牙!!!!!!!!!! 要等你GE新主人養你牙!!!!!!!
到時可能又會5捨得...........
唉~~~5係死人老豆.........我都5會比人啦!!!!!!!!!!! 衰格 =3=
最近奶左好多野 =3="
日日要食藥 =_____=
十足十PA 丸 =口="
本身E經要食"肺"藥架啦!!!!!
E+由於身體不嬲5好........又要食藥.......
到最近.......比牙妹奶左野........
日日係我格黎咳 =口="
Yo~~你成功左......
本大爺病左 =__________=
好辛苦 =.............=
|