


|
買左哈利 6 |
| 2005 年 10 月 1 日 星期六 | ![]() |
去左箕基灣剪頭髮,之後去左時代行,昨日6:01pm,哈利 6出版,我去左買!only$149....,好 happy,雖然好厚,但我會睇晒佢!! 我阿媽買左部電子辭典,屋企果部壞!!成日就係銅鑼灣行!一個人!好悶!老豆、媽子,返左屋企! 叫左Sam去,佢又話要同屋企人去新界,搞到我好鬼悶,死左係條街都冇人知!! 又唔知打比邊個同我行街! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 40 | » |