見到個傻佬!
我9:00am起身,see 左機動戰士和忍風“怪獸”!!11:15am去左教會上住日學,學左D日文,上完後,我係教
會食LuncH,食完後幫Ar飛淨野,之後就返屋企,途中遇見到一個傻佬指住我細佬講“你識唔識我?”我細佬嚇傻
左!我好大聲講:“我識你老X!!”跟住條友就走左!好彩佢無打我!!哈哈。就黎笑死我啦
!越講越想笑。唔講啦~*88
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »
朋友