今日,天氣好好!!
上Music個陣,miss so 又在玩內定……
明明係電車男個組好D,但佢就話蔡細粒佢地好D…… o晒羅……
跟住PE,
我要聽王姵X講,要係哩到打:
好凍呀!!D風好凍!哈哈哈哈+++
見到有班boy在玩lam球,哈哈
終於見到班boy在blog裡講的美式足球,
但……完全feel唔到佢地在玩足球羅………(唔好打我~~)
跟住,見到丘wingX ( 你地唔識,我個小學FD)
佢叫我上去屋企,but我冇上………
後來,在therer 打blog……
《─ 琴日,我屋企下面打野豬!!
大家見到我上面張相,係唔係好o咀呢!?
今日,上Drama class個陣,真係超o咀!
冇拿拿被個條友叫我作左篇文,
Lunch,去左library,
又被人罵,真黑……
放學,回家,呀媽買左對超樣衰嫁黑鞋給我,0曬……*O*
我同佢講:我一定唔荂A你自己搞定佢!!
真係想死被佢看……
*行大運大法*
恭喜!恭喜!
你將有機會在今年行大運!
當你答晒下面嫁問題,
你就會在今年事事順利,頌唔快D多謝點你的朋友!
Q.你係……
A.$100
Q.有咩想同點你的FD講?
A.真係多謝你呀∼∼
Q.邊個SD給你的?
A. 唔……
Q.新一年有咩望?
A.事事都好!
Q.新一年,你希望你的lover對你有咩表示?
A. ^^
Q.如果你個lover同你示愛,你會點?
A.+o+
Q.你會同人地講你愛邊個?
A.no
Q.你會同邊個講?
A.唔講呀!!
Q.你愛誰?
A.∼∼
Q.你愛佢D咩?
A.++
Q.你愛的係男定女?
A.人妖
Q.佢同熟唔熟?
A.___
Q.你想日日見佢嗎?
A.我冇愛人……
Q.如果要你選一個,你會要$,要愛人,要家人,要朋友定要寵物?
A.要家人
下三個: