今日好Happy!買了好多衣服!!媽媽買了1件衣服&一條褲給我,so我好Happy!!D 衣服真係好美!!
今日hot死人la!早上唔開冷氣,到Lunchtime至開.....好Hot呀我!!!!快D轉校服就好la!!!
好唔開心!!中文唔合格!只是比琴日多拿2分......變成29/60,多1分就合格!!
十分不好彩!明明有幾題可以給我多幾分的,佢不給!!恨死佢!!!
我現在好angry!!!