山*明*水*秀,背 *山* 面* 海
山 * 明 * 水 * 秀 ,

背 * 山 * 面 * 海 ,

一 * 言 * 難 * 盡 ,

只 * 好 * 看 * B L O G !

*#*
donnasun
暱稱: $100
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
唔好意思…
I AM COME BACK LAAAA...
2008-08-21
︿︿
很久冇上
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 260
今日人氣: 2
累積人氣: 4441
2008 年 6 月 17 日  星期二   雨天


EXAM___ 不安 分類: 未分類

 EXAM~~好怕怕…

 

又要溫書,又要冇得去玩…好poor

 

人地又貼士…我地個班又冇…

IS Geog 同中文抄…

死啦…

我又唔想溫書…只係覺得好想訓…ZZZ

都唔知點解…

有冇人知呀!!(大叫中)

我又好想食野啦…

近日,我無時無刻都想EATING

可能係考試恐懼証……

人人都溫書…

 

死啦…我又唔想溫LS……

因為好難…

 

天氣日日都下雨…

心情有d差…

 

對xxx有d不好的FEELING

佢信口開河…

有野又唔同我講…

 

溫書…

常常溫個d,好熟個d,

佢唔出…

點解我要咁慘呀~~~~~



2008 年 5 月 31 日  星期六   晴天


真? 假? 鬱悶 分類: 未分類

 嘆。。。

唔知點解,

係學校的每一刻,

都覺得同學們好 「假」……

 

所有同學都在其他人面前說:

他/她是我的好fd子!

但,

另一方面,

又說他/她就樣衰,那樣衰……

 

人,

天生就愛說事非……

不說事非的,

不會有人愛。

他們會說你:

唔正常…

最後,你會被放在他們的話題中,

給他們唱衰——

------------------------------

不知為何,

我總是被人話這不好,那不好…

冇一件事可以讓人接受似的。。

可是,

說的人卻不見得好好,

可能是勢力的原因,

令人佩服…

 

有些人,像一些草般,

人說這好,他說好;

人說這不好,他又說不好…

隨風動…

冇咩主建…

但,

就種人卻是最受人愛……

 

 

有時,我都好假…

。。。

點先可以真D呢? **



2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


好久冇打…… 分類: 未分類

 很久冇打了……真SORRY

這兩個星期發生左好多事……

好令人傷心……

 

四川地震…

好多人死左……

好慘…

D奧運氣氛都冇晒……

聽到D人話有預言…

o晒

佢地話同個8字有關…

…… = =

 

冇拿拿又換位………

次次都係我……

越來越後…

吹佢唔到 —3—

 

林C好煩…

好噪!

 

專題研習

成功**

 

琴日玩牛眼…

好暴力~

好High~

14:28默X

 

中文堂,TXX又罵……

好煩…

話我地泠血…    -O-

我地冇講過囉…

 

今日…

好多teacher唔準我地去toile

=o=

張+希cry

so pool

 

MUSIC

好hate Ms So

打佢!!

墳詞…

ok啦…

 

PE

唔洗SWIm

因為RAINING︿︿

 

做HW啦!

88~