返學第二個星期- -
{MON}=
悶到甩肺
{TUES}=
中史轉左PTH,,
智慧狂搞GAP- -
ENG要讀POME,,
終於可以一睹KEELY既風采xD
不過唔想一齊上- -,
因為冇野可以講- -
成堂ENG就係咁COUGH-0-
{WEDS}=
冇功課做,,正@@
VE玩掃描,,我掃左人地嫁車- -
跟住我第高隻腳去掃會方便D,,
點知MISS WOO話
''搞咩你個姿勢咁優美呀''咁WOR-0-
無奈到極點- -
上DT,,
做MINDMAP,,
CCK無喇喇喂得勁大聲xD,,
跟住趙SIR又話''喂!!依家上緊堂呀''xD
笑到仆街XD
{THUE}=
世史冇帶書,,
要罰抄- -
PTH轉中史,,
MISS CHAN係咁叫我唔好托頭- -
叫左三四次-0-
佢話再托就連個頭都甩埋-口-
有冇咁誇呀- -
放學,,陪EK去搵MISS L
死姣雲反口,,講明比人調又反口- -
提子又叫EK唔好調,,話唔想同NANA坐,,
我同EK講話提子好似好慘咁- -
跟住EK話,,
''都冇計嫁,,愛情係盲目嫁,,為左我地,,唔好理佢''xD
笑死我呀,,提子好無奈- -
{FRI}=
LS,,好多笑料- -
世史,,我又冇帶書- -
放學,,
低B學生表揚日[LOW B STUDENTS' AWARDS]
一D興趣都冇,,同PIC係咁講笑- -
到F.4,,睇到NANA條仔就唔開胃,,
抵佢兩個散,,
到F.3,,刨筆機XDD
我同PIC都等左佢好耐XP
仲有如花條仔呀佳佳
到F.2,,見到NANA拎服務獎就飽,,
個個都話佢冇做過野,,
人地做野,,佢自己就領晒功,,
得返姣雲仲咩都唔知,,
真SUD,,
到如花,,
死婆,,唔聲唔聲拎左班第一WOR- -
又唔出聲,,我同PIC睇到都好驚訝-0-
放學個陣,,
行路返去,
第二個星期又過左喇
|