三日考試,,便覺面目可憎XDD
考左三日試,,個FEEL都幾好
大部分都識,,不過幾多分就唔知- -
頭一日,,考中作同英
返到學校,,唔知點解一D緊張既心情都冇,,- -
可能因為見到陳建因..XDD
佢成日都唔溫書,,
又成日講踢波個D野比我知,,
我完全GET唔到佢講咩XDD
跟住終於面臨派卷既時候..
一路係咁考,,都唔算太難- -
第二日,,考中文同英作
中文份卷都係唔算話太難,,
不過好似覺得會唔合格咁,.
差少少唔夠時間做- -
跟住小息
拎左如花份野黎溫,,
佢話唔會考FIEW REVIEW WOR - -
點知上去派卷,,
會考嫁,,英作唔考FILW REVIEW有咩好考姐-口-
都係好易姐....應該
第三日,,MATH同PTH
PTH係MISS HO監堂,,
嚇到我地聲都唔敢聲- -
PTH超易,,
不過有D都唔識- -
小息落去溫MATH,,
爆玲狂係度問數,,
真係服左佢- -
大娘講糖我食,,
跟住又搞亂我個頭,,- -
正仆街黎嫁.\/.
跟住上去考,,
有一兩條唔識,,
不過份卷比我想像中易..
今日係咁多
P.S. 你要好好休息下XDD
|