今日做左好多野都係同打鼓*有關ge
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
今朝起身,,
食完早餐,,又訓過- -
再起身,,見到我表妹爬左上我張床
嚇到我死 -口-
跟住返學打鼓*,,
搭半出門口
搭10就到- -
仲有成兩個字,,早知下次就唔好咁早出黎
跟住開始打lu.,
呵~~個阿sir讚我打得好xddd
跟住就落去練啦,
大娘教我影合併相,,
可以用黎做ban底
佢仲話我到e+都唔識用個電話- -
跟住d中一走晒,,
我問左其中一個中一借鼓棍
個中一又叫haiman- -
跟住打到12點就走
落去飲野,,返歸*
...................................................
跟住夜晚,,
阿樂佢地黎左
跟住玩左陣
玩PSP,,太鼓達人
超好玩
阿樂最高玩到93%
我可以玩到最高100%呀xdd,,
勁!!
幫佢玩到爆咁制,,點知就比阿欣搞到冇電- -
太鍾意打鼓啦>心<
PPPPP........SSSSS.........::::::我搵到我最愛啦,,無錯++++++++++就係鼓][]
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
我有時覺得自己襯唔起你
你要ge野我都做唔到,,
但係我已經好努力咁証明比你睇
我同佢唔同,,我唔會好似佢咁...
有時你講d野,,聽落去好難受
我唔出聲,,唔代表我唔介意
你唔出聲,,亦唔代表我唔在乎
|