今日上d堂都係咁上下啦..
中史又話要背書..
等我仲背到由尾背番上去都識..
佢又抽唔中我wor..
真衰>>
跟住上PE堂..
又打上手..
屎炭打到鬼咁還- -吹漲
跟住d堂都冇咩特別..
上Eng....終於到派test..
竟然有28分,,,之前真係打死都唔信..
或者係一個好ge開始啦,,
放學,,
去DT室print名牌..
跟住就走..
======================================================
唉,,呢排好似有d怪咁
可能因為個件事啦..
講真...
我聽到佢咁講真係好失望
我真係估佢唔到
大家有咩問題咪講出黎lo
以前都係咁嫁啦..
我真係唔明
我e+先知..
原來我係咁唔可信..
咁唔值得人去信..
等我仲信任每一個人
可能我做錯左
我唔止信你
我仲重視你..
新朋友呢樣野,,
你有我有
都可以一齊玩嫁..
如果因為新朋友,,
而令到我地感情有問題
咁我地ge友誼未免太兒嬉啦
"唔變"呢兩個字都同你講過好幾次
呢d野唔係咁易講出口嫁
我係諗過得先講嫁
我真係好努力咁挽回呢段友誼
但係你都咁堅決..
終於知道咩係心灰意冷
我永永遠遠都係個句..
我真係重視你,,
我亦都信我地唔會變,,永遠都會信
|