今朝返到學校..
如常做埋d重覆ge野...
小息...
我同阿lin同屎炭..
話左去黃依琪屋企"開房",,
即係放學去佢屋企個度整糍米糍..
因為聽日就係大食會..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放左學..
勁急尿..
但係唔知點解唔想去學校個廁所..
一定要去到黃依琪屋企個廁所..
點知個死lin又話要去搵miss劉..
黃依琪又話好急- -
佢搵完..
之後落去地下..
見到d F.1係下面步操...
黃依琪又話要去廁所wor..
個時我都幾急下- -
不過費是去..
跟住去等巴士..
等左好耐..
架架巴士都滿晒人..
上唔到..
跟住等到第三架..
一樣咁多人..
不過都照上..
下面好多人..
上面就勁少人- -
跟住我地上左上面坐..
跟住臨落車之前個幾個站..
見到兩個人.
一個係女仔..另外一個唔知男定女- -.
嘩..唔知男定女個個人個頭..
勁似火龍果..
笑死我..
跟住屎炭又話我地落車個陣..
個火龍果會用隻腳clink我地..
我話唔驚,,因為唔係我行先..
跟知黃依琪即刻坐返去我後面..
洗唔洗咁誇呀- -
點知個火龍果仲早過我地落車..- -
笑死我..
佢仲坐係後面..
跟住上到去黃依琪屋企..
即刻放低個書包..
去左廁所先..
呼~~去完之後極舒服...
跟住就去左買野整糯米糍
去左華潤..
買晒d野之後..
去左睇芒果..
d芒果好青- -
冇買到
跟住我地去左買野食..
我同屎炭見到d"旺旺姐喱凍"..
勁開心..
即刻買左三個...
買完之後..
我地又返入去華潤..- -
跟住諗左好耐..
去邊度買芒果..
最後就由屎炭同阿lin去華明街市買芒果..
我同黃依琪就上返去佢屋企個度整住先..
整整下..
屎炭打電話返黎..
話d芒果成6蚊一個..
食屎- -咁叉貴..聽到嚇死我
我地仲諗住買10個tim- -
買左5個..
佢地返到黎..
我地一路整...一路整...一路整..
已經6點幾..仲整緊..
阿lin整整下就整趺左粒芒果落地下- -
一係就整整下塊皮..差dd就趺..
比佢吹漲\../
好野...大功告成!!!!!!!
跟住我地就叫阿lin聽朝早去黃依琪屋企幫佢拎返黎學校..
佢都話好,,因為佢住得最近..
跟住我同屎炭就搭車返屋企..
今日就係咁lu...
p.s p.s p.s:::::我聽日死都唔會食阿lin整個舊糯米糍
|