心情有d興奮...
不過一諗起讀唔同班就唔想返學
勁想好似女王的教室個個由介咁...
成日都逃學...
可以就好lo..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
夜晚做埋未做個d功課...
跟住執野就訓 lu...
--------------------------------------------------------
呼~~~
聽日又係一個新ge開始...
希望今年d成績會好過上年啦