好耐都冇打lu..
自從開左學之後..
勁多野做..
一時又要做功課...
又想訓教/- -
由開學到e+已經上左好多堂..
一d堂OK....一d堂就好叉悶- -
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
今日返學...
上完生活教育堂之後...
就上VA...
嘩~~成堂係度講道理...
真係頂呀miss woo唔順..
係佢先可以咁好氣...
跟住上英文...
個李sir睇佢靚靚仔仔咁...
個樣好串----唔知點解我覺得- -
跟住去食lunch,,,
我同屎炭落去霸位...
跟住冬冬落埋黎...
排隊個陣大娘同我一齊買...
個個都差唔多食完..
又係屎炭最慢- -
成日最慢都係佢...又要成村人等佢..
跟住上返去上堂...
今日係咁lu
|