今日返學...
居然落雨...
不過我都睇得出個天咁黑..
遲早落雨...
不過我都係冇帶到摭- -
同奸夫冒雨返到學校..
返到去..
成日都交錯功課.- -..
今日要交班會費...我又差d唔記得- -
屎炭係財政...
坐係我隔離...好彩得佢提我.- -
跟住上歷史堂...
可以話係勁悶lo..
個老師講野又慢...
寫野又慢..
我地中學就話姐...
佢又好似中學咁..
今日半個鍾就係花係個個file個度..
慢慢慢到乜野咁...
跟住上IS..
仲衰...
入而焗都唔多講..
個老師成堂係道問問題wor..
又話今日唔會教書wor...
跟住又叫我地打開本書wor--
佢都得嫁啦佢...
跟住都冇咩特別..
跟住最後個堂..
上普通話堂...
個老師d口音真係好似大陸人咁嫁,,
仲有呀...
佢把聲好好聽嫁..
放學個陣...
我終於做到個樣野啦..
放左學要去聽個個咩科長會...
聽左半個鍾都冇就走lu...
P.S.如花叫我作標語- -..都唔知點解佢要..我都唔洗
"山火消草根,,唔好唔記得
唔想再發生,,防止唔少得"
呵...都唔係好難姐..嘿嘿
|