今日行程非常之緊急,,
首先要返學校打鼓
今堂阿sir又讚我lu..xdd
跟住12點幾返去同我阿婆佢地去喝茶,,
唉,,冇計,,我孝順呀ma xdd
跟住返到屋企
即訓*
訓到4點鍾
之後去補習,,
跟住7點鍾去搵阿林謝明佢地
一齊去睇滅罪
有側田呀**,,
如果唔係我都唔去- -
彭炳又同佢班fd一齊,,
我地好唔鍾意佢d fd xddd
跟住入到場,,
講左粒幾兩粒鍾廢話,,shit
跟住先開始有人唱歌
有隊band上台唱歌
隊band個主音係田中學生黎嫁
好似叫陳家X,,
佢唱得唔好聽
但係打鼓個個就好勁xdd
跟住佢仲走去同關楚耀合唱
佢唱到唔記得晒d歌詞- -
好心練好d先黎唱喇
跟住一路係咁聽
聽聽下彭炳同阿岑又出去同佢地班fd企
正XX,,早知唔比坐飛佢地喇
又唔坐,,早知叫阿蔡黎
跟住終於到側田xdd
戴住白色冷帽,,勁型,,
死大娘又唔黎- -
我地坐得超近,,個feel真係好正xdd
跟住差唔多
11點幾就散場
我爸爸車我歸家
我今日既分享到呢度
多謝*
||||||||||||||||||||||謝幕||||||||||||||||||||||||||
|