今日去左遵理補math..
之後出左去接如花同奸夫佢地...
點知佢地未到,,過左陣我就見到如花..
之後行左上條路道,,又見到奸夫
之後我地就上惠康買材料整芒果糯米糍..
上到去...狂揀芒果= =
個死花又嫌呢個唔令
呢個青,,煩死
差唔多買完,,最後係買椰絲
佢地以為冇得買,,點知行多個圈
就比我搵到,,就係係奸夫搵個包糯米粉下面之ma
咁都睇唔到= =
不過我都會體諒佢ge,,費是又話我嫌棄佢呀= =
之後上到我屋企
玩左陣鋤大D,,玩到1點鍾就開始整
一開始就要張d糯米粉同芒果汁媾埋
勁難搞==
整完之後就要拎去叮...
之後我地出去切芒果,,唉...
奸夫同如花就係為左把難鬼刀,就嘈餐死
好心佢地兩公婆就少d鬧交啦....真失敗
之後個就拎叮完個舊野出黎搓皮
好難搓= =我搓到好厚
搓到我同如花都冇心機搓...
之後我入去洗野...
奸夫仲唔肯放棄...係出面整
個死花,,佢唔入黎幫手都唔緊要
佢一入黎,,就將碗芒果汁倒"寫"左,,成地都係
好彩.....佢個褲腳同對襪都濕左= =
搞弱我又要拖地,,仲話佢黎拖tim wor
佢一入黎就搞到咁
比佢拖個廚房仲得了ge
終於都搞掂晒啦...
而鍥而不捨ge奸夫係出面都已經搞掂埋
之後就拎全部ge糯米糍去蒸
係佢蒸緊ge期間
我地就入房玩鋤大D...
玩左幾個字,,終於蒸完
結果如我所料>>>>>難食
不過又比我想像中好食ddd
我同奸夫就食左幾粒
隻花就連食都冇食...
正係係度同奸夫食芒果粒..
差唔多4點鍾,,我地就去吉野家食野
用左我姨媽比我個$100去食
我同如花就食1號餐,,而奸夫就食3號餐
食緊ge時候,,我同如花就落左d五味粉
奸夫又話唔要
個個都食完,,又要成村人等如花
佢食得咁快,,唔寫個服字比佢都唔得
之後諗住返屋企
我呀媽又話要煮飯,,所以冇返到
之後行左陣
去到商務....諗住搵我地暑期作業個個答案
都係冇功而還....
點知臨走個陣....比個人撞左撞
搞到我差d"腩"住奸夫= =又比條死花笑左餐
出到去冒險樂園.....比如花同奸夫見到隻係我心目中係死狗ge松鼠狗
之後又狂跟住隻狗= =
咁都唔重要...最重要ge係....最重要ge係..
我出到去,,如花竟然將隻死狗d鼻涕"hi"落我度
仆佢個街,,我唔打番佢仲對得住自己= =
之後去到美意屋....
如花見到d黑白豬就痴晒線咁..
又話比大娘影響左先鍾意個隻豬..
唉..都估到佢啦....
之後我地一齊返屋企
去到天橋....bye左奸夫之後
如花又死都要我同佢去總站
陪佢等車...期間
我地又傾我地下年一齊參加咩聯課= =
傾左一陣....到有車黎...一個結論都冇- -
最後我都返埋屋企lu..
今日又係一個驚險而又麻煩ge心情下結束..............
|