今日全日都好bor , 即係好悶
完住唔知自己係屋企做乜
琴晚成4:30先訓 ,今朝竟然12點就起左身
簡直係傳奇
除左食lunch之外 , 就成日喱係屋企
不過,,
終於比我發現到打機ge樂趣
打機的樂趣雖然係我心目中
比訓教遜色
但係的確好正
我諗. . . . . . .
又要黎一個又bor又一樣冇乜意義既開始lu. . . .. . . . . .