今日1點幾個時去喝茶...
我琴日講明如果要去'行樂軒'ge話..
我就唔去..
點知我阿媽打電話返黎..
我問佢去邊...佢話去'行樂軒'
我話唔去..之後即刻cut左線..
佢又打過黎...嘿嘿..
搞掂..佢地話去'稻香'喝...
喝完茶之後...唉..又要同阿媽返公司
做左一陣暑期作業之後....
就攤左係張椅度諗野...
正呀...攤係度足足諗野諗左3個鍾
好ge又諗..嘿^^壞ge都諗
諗左好多不同ge野....我最鍾意就係諗野
諗諗下...去左我表哥個度...睇佢個銀包..
無意中比我發現到佢銀包有一張側田ge yes咭
之後就以一個偉大ge名義--------------''漢堡神偷''黎偷佢張咭
幾偉大呀~~~
之後搭的士返屋企...
我阿媽又話要整"可樂雞翼"...
買完餸之後..返到屋企
我個表妹又唔舒服....要去睇醫生..
返到屋企食雞翼..一d可樂味都冇- -
唉...呢排冇乜運...
我阿婆成日咳..又話自己冇事...唔睇醫生
我阿公又要照顧我阿婆...
呢排都唔知做乜....咁運濟..
今日又運濟...又衰...咁又結束lu~~
|