| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |

|
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
| 無聊- |
分類: 未分類 |
今日10點幾起左身......冇野好做
刷完牙之後.....又煮福麵食..
換完衫之後....12點鍾就出左去補習..
補完習....1點幾..
去行左陣....死都唔肯去同我屋企人食野
費事見到d唔想見ge人....
行左冇幾耐...見冇乜野行..
又去買"LOLO"食....又係好辣- -
之後返左屋企lu....
夜晚食完飯..同阿媽鋤D
之後冇幾耐...我細佬又話聽日去'行樂軒'...
我至憎就係去個間野度食野...
佢就成日偏偏同我作對
我話如果要去個間野...我聽日就唔去
佢又要係度成日串人..
又唔夠人串wor....食屎狗
成日同人作對...我全家又要幫晒佢wor
又話我做大..一家要讓佢wor
食屎啦....成日都係咁...
我都費Q事同佢嘈....
返房打機...之後又訓左陣..
今日就係咁又結束lu~
|
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 185 | » |