cursorshelp
dor222
暱稱: d0r``
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
最新文章
**
考完試*_*
溫書@@;
wowo~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日歷
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 38
今日人氣: 9
累積人氣: 2748
2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


小學的vs中學的 分類: 未分類

HAPI B-DAY TO
AH NEW &
TSE

呵!

今日唔知搞咩

個死人野又上到網

實在太好啦xpp

因為呢兩日都過得勁充實

完全冇停過-_-xp

係勁想記低佢囉!

咁琴日就同ah new提早一日慶祝

去左沙田唱K

係咁叫人換房xdd

唱左一陣就換左

死胃xddd

正膠胃xddd

成日問號問號xddddddddd

又成日''met''人-0-

好彩我都有絕招對付佢xdd

山勁無奈-_-

我地正係叫野食都叫左勁耐xddd

膠胃仲話每樣叫一個= =

o晒-,-

我覺得同小學d fd去唱k呢

d feel完全唔同中學d fd

我最重要係想帶出呢樣野= =

唱下唱下

時間過得真係快

5點幾check out= =

搭火車返上水

多人到趴街-_-

飛左兩班車先得

雖然都仲係好多人= =

我同山冇扶手-_-

搭得勁驚險xddd

佢誇到成個身''i''埋黎= =xd

幾經辛苦返到上水

6點中岩岩去到m記

食野  呀林好煩= =

成日話要食個個包-0-

人地都未出-0-xp

一路食野一路講野

成日逼呀林搞camp xddd

食到8點幾呀林同new就走先

跟住我同山同胃就繼續

傾左勁多話題xddd

膠胃好低能xddd

山話同我一樣-_-xdd

兩個都好難頂xp

最佩服我地一樣野就係

我地竟然可以係m記坐左4個中= =

跟住就各歸家

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

咁今日呢

就同ah new慶祝正日

因為佢今日要入camp

正係可以同佢食早餐慶祝

仲諗住山會黎  點知唔黎= =

有少少失望-_-

張''木台''勁搞gag xdd

開到乜咁xddd

死膠胃自己又唔叫野食wo-_-

勁想死-_-xd

跟住食到差唔多

ah new就走左

ah 林話想去睇戲

最後決定就係

ah林去剪頭髮

胃就陪我返屋企拎$$

跟住再去join ah林

我只要一單獨同膠胃一齊..-0-

就好困擾xdddd

佢成日都話要撞ah new同佢條仔= =

都唔知佢企係度點撞= =

等人黎搵你咩唔通-,-

行行下見到有''paul''樹叫''朴樹''

我遠睇睇到叫''仆街''xdddddddd

笑到胃死死下

我都覺得自己好強-_-xdddddd

跟住等埋呀林一齊去睇我的最愛

搭火車途中

狂討論去camp d野= =xddd

去買飛

個個幾鐘過得勁慢

幾經辛苦等到入埸

死膠胃好煩= =xp

一路睇一路煩-,-xd

其實我覺得個故事ok

但alex最尾死左

個ending都唔好既= =

個呀俊勁賤-,-

王祖藍勁gag xdd

on框框個度笑叉死xddddd

仲有朱咪咪個度先死xdddd

''唔好阻住我去睇牙''xxppppp

d笑位仲好過長江7號囉= =

但係stephy把聲有d怪-,-

睇完戲去廁所

胃可以柯完都仲話急囉= =

膠到咁xpp

跟住又搭車走

成日冇停過  勁支力= =

係睇戲個陣先好d

返到上水去食仙荼居

狂講英文xdddd

陪佢地食完之後

再去搵老母

呢兩日就係咁過左

其實我最想講既都係一樣野

就係小學fd同中學fd既唔同

無論同中學fd唱k又好'

BBQ又好,睇戲又好

咩都好

都唔可以好似小學d fd咁打成一片

個feel係完全唔同

同中學fd一齊既時候

就算同個個人幾fd都好

都總係有格格不入既時候

但係同小學fd係絕對唔會咁囉-,.-

個種feel好難講得出口

總之就好唔同囉= =

唔知點講..- -

有樣野唔係好明

就係d中學fd一聽到我話同小學fd出街

第一個反應就係

''下!!乜你同d小學fd仲有聯絡嫁?!''

我心諗''點解冇呀''-,-

佢地覺得f.3仲有小學fd係一件好驚奇既事囉-_-

山都曾經講過

話佢以前都以為我地小學個d畢完業就散band

估唔到可以keep到依家

其實我都係咁諗

所以其實我都好珍惜你地-_-

但唔會做到好出面囉

中學個d就真係唔可以咁'

就算幾fd都唔可以玩到勁埋

可能呢d就係識左9年同3年既分別

個分別係真係可以好大囉

嗯... 我就係想講呢樣野-_-

呢篇野打左3個幾鐘= =

算啦  今天到此

end.

 

p.s.  原來.....
        喜歡你........一直
        由始至終