HAPI B-DAY TO
AH NEW & TSE
呵!
今日唔知搞咩
個死人野又上到網
實在太好啦xpp
因為呢兩日都過得勁充實
完全冇停過-_-xp
係勁想記低佢囉!
咁琴日就同ah new提早一日慶祝
去左沙田唱K
係咁叫人換房xdd
唱左一陣就換左
死胃xddd
正膠胃xddd
成日問號問號xddddddddd
又成日''met''人-0-
好彩我都有絕招對付佢xdd
山勁無奈-_-
我地正係叫野食都叫左勁耐xddd
膠胃仲話每樣叫一個= =
o晒-,-
我覺得同小學d fd去唱k呢
d feel完全唔同中學d fd
我最重要係想帶出呢樣野= =
唱下唱下
時間過得真係快
5點幾check out= =
搭火車返上水
多人到趴街-_-
飛左兩班車先得
雖然都仲係好多人= =
我同山冇扶手-_-
搭得勁驚險xddd
佢誇到成個身''i''埋黎= =xd
幾經辛苦返到上水
6點中岩岩去到m記
食野 呀林好煩= =
成日話要食個個包-0-
人地都未出-0-xp
一路食野一路講野
成日逼呀林搞camp xddd
食到8點幾呀林同new就走先
跟住我同山同胃就繼續
傾左勁多話題xddd
膠胃好低能xddd
山話同我一樣-_-xdd
兩個都好難頂xp
最佩服我地一樣野就係
我地竟然可以係m記坐左4個中= =
跟住就各歸家
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
咁今日呢
就同ah new慶祝正日
因為佢今日要入camp
正係可以同佢食早餐慶祝
仲諗住山會黎 點知唔黎= =
有少少失望-_-
張''木台''勁搞gag xdd
開到乜咁xddd
死膠胃自己又唔叫野食wo-_-
勁想死-_-xd
跟住食到差唔多
ah new就走左
ah 林話想去睇戲
最後決定就係
ah林去剪頭髮
胃就陪我返屋企拎$$
跟住再去join ah林
我只要一單獨同膠胃一齊..-0-
就好困擾xdddd
佢成日都話要撞ah new同佢條仔= =
都唔知佢企係度點撞= =
等人黎搵你咩唔通-,-
行行下見到有''paul''樹叫''朴樹''
我遠睇睇到叫''仆街''xdddddddd
笑到胃死死下
我都覺得自己好強-_-xdddddd
跟住等埋呀林一齊去睇我的最愛
搭火車途中
狂討論去camp d野= =xddd
去買飛
個個幾鐘過得勁慢
幾經辛苦等到入埸
死膠胃好煩= =xp
一路睇一路煩-,-xd
其實我覺得個故事ok
但alex最尾死左
個ending都唔好既= =
個呀俊勁賤-,-
王祖藍勁gag xdd
on框框個度笑叉死xddddd
仲有朱咪咪個度先死xdddd
''唔好阻住我去睇牙''xxppppp
d笑位仲好過長江7號囉= =
但係stephy把聲有d怪-,-
睇完戲去廁所
胃可以柯完都仲話急囉= =
膠到咁xpp
跟住又搭車走
成日冇停過 勁支力= =
係睇戲個陣先好d
返到上水去食仙荼居
狂講英文xdddd
陪佢地食完之後
再去搵老母
呢兩日就係咁過左
其實我最想講既都係一樣野
就係小學fd同中學fd既唔同
無論同中學fd唱k又好'
BBQ又好,睇戲又好
咩都好
都唔可以好似小學d fd咁打成一片
個feel係完全唔同
同中學fd一齊既時候
就算同個個人幾fd都好
都總係有格格不入既時候
但係同小學fd係絕對唔會咁囉-,.-
個種feel好難講得出口
總之就好唔同囉= =
唔知點講..- -
有樣野唔係好明
就係d中學fd一聽到我話同小學fd出街
第一個反應就係
''下!!乜你同d小學fd仲有聯絡嫁?!''
我心諗''點解冇呀''-,-
佢地覺得f.3仲有小學fd係一件好驚奇既事囉-_-
山都曾經講過
話佢以前都以為我地小學個d畢完業就散band
估唔到可以keep到依家
其實我都係咁諗
所以其實我都好珍惜你地-_-
但唔會做到好出面囉
中學個d就真係唔可以咁'
就算幾fd都唔可以玩到勁埋
可能呢d就係識左9年同3年既分別
個分別係真係可以好大囉
嗯... 我就係想講呢樣野-_-
呢篇野打左3個幾鐘= =
算啦 今天到此
end.
p.s. 原來.....
喜歡你........一直
由始至終
|