| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |

|
2008 年 2 月 22 日 星期五  |
| Hapi b-day* |
分類: 未分類 |
HAPI B-DAY TO ME*
今日係我15歲大壽XD
多謝大家既生日快樂同msg @@'
當場唔少得生日禮物啦xdd@@
今朝家長日
真係等到把鬼火
個鳳珍明明要去禮堂
佢又扮醒上左5樓
自己見邊個都唔知
搞到足足等左佢3個字
結果唔見佢 去見古sir
最唔想見古sir 好煩= =
跟住d野唔想提= =
跟住返去坐左陣
就搭巴士出元朗探ah ma
11點3到上到去
傾左半個鐘
之後同佢一齊去公園
跟住搭車返
頂你個肺 搭錯車
仲要俾返錢搭返轉頭
返到屋企沖涼
2點半出門口去MK
搭車都搭得幾快
跟住行行行
買左d耳環同幾件衫
行到6點幾又搭車去觀塘
搞到7點半到 去唱K
唱到11點幾走人
今日都好支力 好眼訓
但又唔想就咁訓-_-
算啦 唔講啦-_-
end.
p.s. 仍想念你 無法迴避
剩下這啖氣*
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 185 | » |