{若我不回頭 不要當我 不想愛你}
今日勁早返到學校
大娘同秋華o晒-0-
生活教育課# 畫圖..我個幅勁有意境xdddd
ISx2# 派卷xd 有43分xddd
高過臭西-___-''
res1# 唔記得做過d咩= =
econx2# 搞gag xddd'
時間過得勁快xp
lunch# with kwan
討論7彊條粉人
佢真係好賤格
做班主任做到佢咁都真係失敗
閱演+eng# 去hall@@
B班超搞gag xddddd
如花超姣xp
math# F.C.Lo完全唔知佢咩事= =
遲左勁多囉
中文CRS# 分享分享分享...應該講得唔差@@
返埋聽日放假@@
返埋聽日放假@@
返埋聽日放假@@
返埋聽日放假@@
end.
ps:::kwan 唔值得為呢d賤精喊
|