點解甘快...T_T
點解甘快就要走la...
一齊番稿一個月左右又要分離><
我明白我唔可以甘自私...
始終對你係有好處^^
I'll just wait f0r y0u
-------------------------------------------------------------
宜排日日上堂都訓...
一上LIBS堂仲要全堂訓...0.0
小息又訓...
點解會甘ga...><
唉...又就黎1st test la
好驚會衰>_<
自己俾左自己好多壓力/.\