|
|
|
8`3 。 |
|
鋼琴*'
而家家姐已經好努力咁練喇-[]-
好佩服佢T^T
誓要入到final-[]-
加油;>
我心靈上支持妳=]=]
--------------------------------------------------------------------
怒睥*'
有日去完將軍澳食飯;>
跟住出到去
有個人睥住我囉咩料呀佢-[]-
之後常人既反應係^o^
「你不仁 我不義」;p
我就睥返佢=]
跟住媽子就問我;;
妳地識架?
之後我就話唔識-[]-
我就將件事一五一十咁講返出黎;>
之後啊婆就話
以後有人睥住妳
妳都唔好睥返人
妳係女仔
鬥唔過人架-[]-
係呢個時候=]
我唸起水星人xD
--------------------------------------------------------------------
|
|
|
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 118 | »
|