|
|
|
4`3 。 |
|
中樂比賽*'
話說今日第3堂就走左喇;>
去左Ha11到練-[]-
只係我地搞擊有特權
哈哈xD
查實係我地未練好
要練多陣-o-
跟住早左人5分鐘去食1unch^o^
狼哽-[]-
練多1次就去比賽=]
正式比賽果陣
錯漏百出;p
先係我個釘釘冇左條線T^T
D聲簡直就唔係人聽
之後打個鑼-[]-
跟唔到拍子
我都未試過我既人生係如此既失敗-[]-
--------------------------------------------------------------------------------
中樂*'
不過識到好多人=]
哈;>
果個黃芸京囉好唔好?!
自己中意張芸京就話自己係黃芸京-[]-
我開頭仲以為真係T^T
點知唔係囉-[]-
比人呃左
不過志同道合=]
大家都中意張芸京;>
呵呵^o^
--------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | »
|