終於考試啦
ORAL 我O曬 唔知UP乜
中閱 又系唔夠時間
琴日放學去食壽司 之後打波
飽死又打波 都ON9
笑死我 潺仔豪入左女廁 死蠢
之後又有人爆TIE 打波爆TIE 未見過
番到屋企 潺仔豪話佢5點9每半個鐘至9個字就嘔一次
嘔到9點 笑死我 潺仔豪果然夠潺
食壽司食到嘔XDDD
今日仲要番學T.T...
呢排日日都系咁悶
番學好似系為左【估銀】咁...