MY life~~&

2010 年 1 月 12 日  星期二   微雨


無奈... 睡著 分類: 未分類

終於考試啦

ORAL 我O曬 唔知UP乜

中閱 又系唔夠時間

琴日放學去食壽司 之後打波

飽死又打波 都ON9

笑死我 潺仔豪入左女廁 死蠢

之後又有人爆TIE 打波爆TIE 未見過

番到屋企 潺仔豪話佢5點9每半個鐘至9個字就嘔一次

嘔到9點 笑死我 潺仔豪果然夠潺

食壽司食到嘔XDDD

今日仲要番學T.T...

呢排日日都系咁悶

番學好似系為左【估銀】咁...






訪客留言 (返回 dqwer 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]