今日啊東同個fd來左我屋企玩=.=玩玩下...突然之間好眼訓...好想快d訓覺..
但係突然之間記起~我今日仲未打blog 跟著就打打打..向到諗,凱欣佢幾時先會原諒我呢?!
唔通e世都唔會再原諒我?!諗諗下又好想訓覺=3= 所以唔打了..
每分每秒都想著您=]"盼望你能原諒我那錯失=]"""