MY life~~&

2010 年 1 月 18 日  星期一   寒冷


○好熱情啊● 熱情 分類: 未分類

哇哈

我今日原來要同我表叔去食飯

但係唔記得左

重去左買銀包

一番到屋企見到無人

先記番起

拿拿聲趕去銅鑼

我阿哥就好啦

唔洗去

我去到悶到死喎

大人有大人講

我表弟有我表弟搞gag

真係超悶

好彩我有我表姐

我同我表姐講我地不如出左去行街街

我好悶呀,佢話係就好啦

之後我同佢地講,表叔我可唔可以同我表姐出去行下

聯絡下感情呀,我表叔話好呀

聯絡下感情係一件好事,我忽然覺得我自己好有口才,                                                                                                                                    之後我同佢一齊出左去。之後

我個樣完成唔同左

我表姐問我你無事呀

我話無呀

佢話你個樣唔同左喎

我話

我地呢d交足戲嫁媽

佢話你講得好呀

佢之前以為我係講笑

點知我真係有辨法

我真好有口才呀

媽媽過黎啜我一下啦






訪客留言 (返回 dqwer 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]